شهردار نصیرشهر روانه زندان شد | احتمال دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری-راهبرد معاصر

شهردار نصیرشهر روانه زندان شد | احتمال دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری شهردار نصیرشهر به دلیل اتهامات مالی خبر داد و گفت: شهردار روانه زندان شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 10
کد خبر: ۲۵۶۹۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد یوسف‌وند با اشاره به دستگیری شهردار، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده به دستگاه قضایی و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام‌زمان (عج) روز گذشته شهردار نصیرشهر احضار و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی افزود: در خصوص همین پرونده احتمال دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری متصور است.

دادستان رباط کریم ضمن هشدار به مسئولان و مدیران ادارات و نهاد‌ها گفت: به مسئولان ادارات و نهاد‌ها متذکر می‌شوم که از مجموعه و نیرو‌های خود در برخورد با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، ارتباط با پیمانکاران، دلالان و افراد مرتبط نظارت کافی کنند تا تخلفی صورت نگیرد.

یوسف‌وند افزود: دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق بیت‌المال به‌هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و با متخلفان با شدت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با اشاره به ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در نصیرشهر خاطرنشان کرد: یکی از دلایل ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در نصیرشهر نحوه ارتباط غیرمتعارف و غیرقانونی مجموعه شهرداری با پیمانکاران و دلالان بوده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار